30 april 2006

Gamla och nya ansikten

Igår lördag var vi ett 10-tal som träffades och stickade på Waynes. Särskilt välkomna till Charlotte (arbetskamrat till Désirée) som har stickat i många år och som nu äntligen kommit till stickcafé och till ett nytt ansikte som satt mitt emot Kennet. Ursäkta att jag inte frågade ditt namn, men visst är du damen som säljer garner på Stora Torget?
Vi pratade garnstash och gav några tips på hur man på ett smidigt sätt kunde gömma det inför resterande familjmedlemmar :)
En fråga som också circulerade runt var att eventuellt välja annan dag än lördagar, eftersom det är så himla mycket folk på Waynes.
Än så länge finns det inga bilder att lägga ut, men både Kennet och Gunnel och lovat att skicka. Jag väntar på er!
Trevlig Valborg! Bränn inga garner!

6 kommentarer:

Fosco sa...

Kristina var väl också ny, eller var det bara jag som inte stött ihop med henne förut?

Démonée sa...

Nej, hon sa att hon hade kommit 2 gånger innan. Hon har skrivit och presenterat sig på vår yahoolista.

Fosco sa...

Okiwo
(jag gör en möbius nu, kanske)

Kristina sa...

hihi.. jag var med på lördagsträffen för två gånger sedan för första gången.

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonym sa...

I find some information here.