15 november 2006

Var är alla?

När undertecknad idag infann sig på Mezzo fanns det inte en enda medstickare på plats. Förvirringen blev ännu större när undertecknad gick till personalen för att fråga vilket bord som var reserverat (vi hade ju fått veta att vi skulle få ett särskilt bord) och ingen förstod någonting. Som tur var kom Ulla, som inte heller hittat någon, förbi och förklarade att jag var på fel ställe. Dagens träffpunkt visade sig vara café Gränden och inte Mezzo som det står på bloggen. Om någon letat efter oss på Mezzo ber vi om ursäkt för missförståndet och hoppas att ni dyker upp vid något av de kommande tillfällena istället.

Nästa fredag träffas vi på Waynes och på onsdagen veckan därpå är träffpunkten Linds vid stora torget. Det är säkert!!

/Malin

3 kommentarer:

Inger sa...

Ja nog kändes det snopet att inte hitta någon en dag när man så väl behövde träffa vänner.Som väl var beslöt jag mig iallafall för att ta en kopp kaffe och sitta ner en stund.Så fanns det någon där när Maria dök upp.

Anonym sa...

hejsan!

jag skulle vilja lära mig sticka och virka och gärna gå med i ngn grupp. hur kontaktar man er? måste man kunna sticka innan?

Varma hälsningar Sabina Ivenäs
sabinaivenas@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Sabina, lättast når man oss genom att komma på ett café. Vi brukar ha bra koll på var vi ska ses, det här var första gången på 2 år som det strulade. Välkommen!