Visar inlägg med etikett stickgrafitti. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett stickgrafitti. Visa alla inlägg

11 december 2007

Ris och ros

Följ debatten...

I tidningen igen

Corren skriver om oss idag, trevligt! Och det ska bli kul att följa debatten!

28 november 2007

27 november 2007

Tage Danielsson


Linköpings kändaste man har det inte så kul där han står och blickar ut i en gatukrosning. Kallt och blött. Men kanske lite varmare nu, klädd i en läcker halsduk?